.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در سال‌های اخیر این شغل رونق گرفته و تعداد مراجعان با موضوعات مختلف زیاد شده است. ضمن اینکه این کار هم غیر‌قانونی است. حتی وکیل چنین اختیاراتی ندارد و در چارچوب قانون باید کار کند. هیچ‌کس نمی‌تواند به حریم خصوصی افراد وارد شود. .... به خواستگار یا همسرتان شک دارید؟/تحقیق را به ما بسپارید،خیالتان راحت!
شمال نیوز : در سال‌های اخیر این شغل رونق گرفته و تعداد مراجعان با موضوعات مختلف زیاد شده است. ضمن اینکه این کار هم غیر‌قانونی است. حتی وکیل چنین اختیاراتی ندارد و در چارچوب قانون باید کار کند. هیچ‌کس نمی‌تواند به حریم خصوصی افراد وارد شود. ....(ادامه)
ایجاد مزاحمت خواستگار سابق از طریق فضای مجازی
شخصی که در شبکه های اجتماعی موبایلی با ارسال پیام های زشت و فحاشی برای زنی ایجاد مزاحمت کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد. (ادامه)
خواستگاری هم‌زمان خلبان قلابی از ١١دختر
مردی که با عضویت در سایت‌های همسریابی از دختران خواستگاری می‌کرد و با فریب آنها دست به‌ کلاهبرداری می‌زد، بازداشت شد. (ادامه)
کلاهبرداری پیرمرد خواستگار از دختر ثروتمند
یک پیرمرد تبعه عربستان پس از خواستگاری از یک دختر ثروتمند بحرینی، مبلغ 3 میلیون ریال سعودی از وی اخاذی کرده و متواری شده است.(ادامه)
دستگیری خواستگار میلیاردر دروغین در مازندران
میلیاردر دروغین که با همدستی زن دومش به فریب زنان و دختران در سایت‌های همسریابی دست می‌زد در تله نامرئی پلیس گرفتار شد. (ادامه)
شمال نيوز: مدتی پیش از روی کنجکاوی وارد یک سایت همسریابی شده و مشخصات خودم را در فایل ارائه شده در این سایت نوشتم. چند روز بعد متوجه شدم جوانی که مدعی بود دارای تحصیلات عالیه از کشور‌های اروپایی در رشته مکانیک است و به تازگی درسش را تمام کرده و به ایران مراجعت کرده خواستار آشنایی ... 450 دختر مازندرانی در دام خواستگار اينترنتي
شمال نيوز: مدتی پیش از روی کنجکاوی وارد یک سایت همسریابی شده و مشخصات خودم را در فایل ارائه شده در این سایت نوشتم. چند روز بعد متوجه شدم جوانی که مدعی بود دارای تحصیلات عالیه از کشور‌های اروپایی در رشته مکانیک است و به تازگی درسش را تمام کرده و به ایران مراجعت کرده خواستار آشنایی ...(ادامه)
از خواستگار بازیگر معروف تا استخرمختلط!
(ادامه)
شکایت دختر جوان از خواستگار اینترنتی
(ادامه)
محمد تورنگ ستایش از «آمنه» به نکوهش چه می انجامد؟ (ديدگاه)
محمد تورنگ(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.